Župnek, M. (2018). Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, M. (2018). 'Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek M. Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
M. Župnek, "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921