Župnek, M. (2018). Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek, M. (2018). 'Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte', Master's thesis, University of Zadar, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
Župnek M. Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921
M. Župnek, "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921