prikaz prve stranice dokumenta Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije

Rupić, Zrinka
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Rupić, Z. (2019). Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Zrinka. "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Zrinka. "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Z. (2019). 'Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić Z. Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Z. Rupić, "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.