Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Vladović, M. (2019). Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, M. (2019). 'Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović M. Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
M. Vladović, "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389