prikaz prve stranice dokumenta Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa

Vladović, Matea
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Vladović, M. (2019). Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

Vladović, M. (2019). 'Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa', Master's thesis, University of Zadar, accessed 30 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

Vladović M. Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2020 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

M. Vladović, "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389

Islandora Bookmark - Please login to use this feature