Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Petrina, M. (2016). Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776
Petrina, Martina. "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776
Petrina, Martina. "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776
Petrina, M. (2016). 'Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776
Petrina M. Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776
M. Petrina, "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776