undergraduate thesis
The role of public relations in building positive corporate image

Martina Petrina (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Petrina, M. (2016). Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776

Petrina, Martina. "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776

Petrina, Martina. "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776

Petrina, M. (2016). 'Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 25 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776

Petrina M. Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 August 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776

M. Petrina, "Odnosi s javnošću u funkciji pozitivnog imidža organizacije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:302776