Paškalin, M. (2019). Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, M. (2019). 'Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin M. Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
M. Paškalin, "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701