master's thesis
Country of origin image as a product feature in international business

Mateo Paškalin (2019)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document...

Paškalin, M. (2019). Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701

Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701

Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701

Paškalin, M. (2019). 'Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju', Master's thesis, University of Zadar, accessed 17 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701

Paškalin M. Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2019 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701

M. Paškalin, "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701