Paškalin, M. (2019). Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, Mateo. "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin, M. (2019). 'Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju', Master's thesis, University of Zadar, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
Paškalin M. Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701
M. Paškalin, "Imidž zemlje podrijetla kao obilježje proizvoda u međunarodnom poslovanju", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:527701