diplomski rad
Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda

Sara Bojić (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za pedagogiju
Citirajte ovaj rad...

Bojić, S. (2018). Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, S. (2018). 'Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić S. Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

S. Bojić, "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257