master's thesis
Importance of emotions in the teaching process: Opinions of students 5th and 8th grade

Sara Bojić (2018)
University of Zadar
Department of Pedagogy
Cite this document

Bojić, S. (2018). Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, Sara. "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić, S. (2018). 'Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda', Master's thesis, University of Zadar, accessed 13 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

Bojić S. Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257

S. Bojić, "Značaj emocija u nastavnom procesu: Mišljenja učenika 5. i 8. razreda", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:691257