diplomski rad
Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha

Mare Šandrić (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju
Citirajte ovaj rad...

Šandrić, M. (2018). Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, Mare. "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, Mare. "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, M. (2018). 'Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić M. Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

M. Šandrić, "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897