master's thesis
Emotion regulation, goal orientation and self-efficacy as predictors of self-handicapping and school success

Mare Šandrić (2018)
University of Zadar
Department of Psychology
Cite this document...

Šandrić, M. (2018). Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, Mare. "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, Mare. "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić, M. (2018). 'Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha', Master's thesis, University of Zadar, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

Šandrić M. Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897

M. Šandrić, "Regulacija emocija, ciljne orijentacije i samoefikasnost kao prediktori samohendikepiranja i školskog uspjeha", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:512897