Klanac, L. (2018). Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647
Klanac, Lea. "Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647
Klanac, Lea. "Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647
Klanac, L. (2018). 'Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647
Klanac L. Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647
L. Klanac, "Poslovne strategije vodećih brodarskih kompanija", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471647