Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008
Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008
Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008
Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008
Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008
M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008