undergraduate thesis
Storytelling as a foundation of branding the tourist destination on the example of Ogulin

Marija Francetić (2018)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008