undergraduate thesis
Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina

Francetić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 16 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2022 May 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Please login to the repository to save this object to your list.