Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Klanfar, I. (2018). Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, I. (2018). 'Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar I. Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
I. Klanfar, "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514