master's thesis
Perceptual potential analysis of development of IT companies in Republic of Croatia: Relationship between croatian product and foreign competition

Ivan Klanfar (2018)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Klanfar, I. (2018). Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514

Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514

Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514

Klanfar, I. (2018). 'Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514

Klanfar I. Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514

I. Klanfar, "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514