Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Poticanje kreativnih zaposlenika u organizaciji radi stjecanja konkurentske prednosti

Nikolina Dušević (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Podaci o radu
NaslovPoticanje kreativnih zaposlenika u organizaciji radi stjecanja konkurentske prednosti
AutorNikolina Dušević
Voditelj/MentorAnita Peša (mentor)
Sažetak rada
Kreativnost zaposlenika jedan je od glavnih izazova ljudskih resursa za organizacije u dvadeset i prvom stoljeću. Zaposlenici koji posjeduju mogućnost "razmišljanja izvan okvira" mogu stvoriti konkurentnu prednost za organizaciju i mogu se nositi s kompleksnim izazovima u brzo promjenjivom suvremenom svijetu. U novije vrijeme, razumijevanje dinamike kreativnosti u organizaciji daje visoki prioritet u istraživanju organizacijskog ponašanja, te privlači dovoljnu količinu interesa znanstvenika i praktičara. Kreativnost je stvaranje novih ili originalnih ideja korisne vrijednosti. Rukovoditelj organizacija može pozitivno utjecati na individualnu kreativnost i inovativnost čvrsto podupirući zaposlenikovo kreativno ponašanje i osnaţivanje zaposlenika. Kreativnost je vrlo složen fenomen pod utjecajem individualnih i kontekstualnih čimbenika. Kreativnost je potrebna gotovo u svim vrstama organizacija. Organizacije trebaju kreativne zaposlenike koji uče i brzo se prilagođavaju promjenjivim situacijama.
Ključne riječikreativnost zaposlenika organizacija konkurentska prednost inovacije motivacija nagrađivanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Encouraging Creative Employees in the Organization in Gaining Competitive Advantage
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za ekonomiju
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Employee creativity is one of the major human resource challenges for organizations in the twenty-first century. Employees who have the ability to "think out of the box" can create a competitive advantage for the organization and can deal with the complex challenges in the modern fast changing world. In recent times, understanding the dynamics of creativity in organization is given a high priority in organizational behavior research and has attracted a sufficient amount of research interest from both scholars and practitioners. Creativity is the generation of new ideas or original ideas, useful value. The managers of an organization can positively affect individual creativity and firm innovativeness by supporting employees creative behaviour and also empowering employees. Creativity is very complex phenomenon influenced by individual and contextual factors. Creativity is required in almost all types of organizations. Organizations need creative employees who learn and quickly adapt to the fast changing situations.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)employee creativity organization competitive advantage innovation motivation rewords
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:218603
PohranioGorica Lovrić