završni rad
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke

Lino Švorinić (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Švorinić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić L. Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

L. Švorinić, "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952