undergraduate thesis
The Impact of Social Networks on Communication With Clients in the Study Case of OTP Bank

Lino Švorinić (2018)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document

Švorinić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

Švorinić L. Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952

L. Švorinić, "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952