završni rad
Osnove odnosa s javnošću muzejskih institucija

Matea Vladović (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Podaci o radu
NaslovOsnove odnosa s javnošću muzejskih institucija
AutorMatea Vladović
Voditelj/MentorGoran Pavelin (mentor)
Sažetak rada
Odnosi s javnošću vaţni su u ureĊenju odnosa unutar svake organizacije i izvan nje. Oni su komunikacijski kanal koji je upućen na razvijanje odnosa sa svim društvenim i poslovnim skupinama o kojima izravno ili neizravno ovisi uspjeh djelovanja institucije i zbog toga je vaţan naĉin na koji su uspostavljeni. Stoga su istinitost, dosljednost, profesionalnost, kreativnost i vremensko planiranje temelji svakih odnosa s javnošću. U svom završnom radu bavim se tehnikama odnosa s javnošću koje se najviše upotrebljavaju u radu i djelovanju muzeja. Ovaj završni rad se sastoji od uvoda, teorijskog dijela o odnosima s javnošću i muzejima, njihovim povijesnim razvojem i ulogom danas. Na kraju su opisane pojedine tehnike i aktivnosti koje odnosi s javnošću primjenjuju u pojedinim muzejima
Ključne riječiodnosi s javnošću razvijanje odnosa tehnike odnosa s javnošću muzej aktivnosti u muzejima
Naslov na drugom jeziku (engleski)Public relations basics of the museum institutions
Povjerenstvo za obranuRadomir Jurić (predsjednik povjerenstva)
Goran Pavelin (član povjerenstva)
Vesna Kalajžić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za turizam i komunikacijske znanosti
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaKultura i turizam
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) komunikologije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. turism. cult.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Public relations are important in regulating the relations within each organization and outside of. They are channel of communication which is directed on the development of relations with all social and professional groups of which, directly or indirectly, depends the success of the institution and therefore it is important the way in which communication is established. Therefore, the veracity, consistency, professionalism, creativity and timing are base of every public relations. In his final thesis I will deal with most used techniques of public relations in the work and activities of the museum. This final thesis consists of introduction, theoretical part of public relations and museums, its historical development and the important role today. At the end are described individual techniques and activities that public relations apply in certain museums.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)public relations developing relationships techniques of public relations museum activity in museums
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:858134
PohranioMarta Unković