diplomski rad
Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa

Katarina Vukas (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju
Citirajte ovaj rad...

Vukas, K. (2017). Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, K. (2017). 'Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas K. Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

K. Vukas, "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807