master's thesis
Correlation between Cognitive Style and Learning Strategies of the Students with the Efficiency of Using Mental Maps

Katarina Vukas (2017)
University of Zadar
Department of Psychology
Cite this document...

Vukas, K. (2017). Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, K. (2017). 'Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa', Master's thesis, University of Zadar, accessed 17 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas K. Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

K. Vukas, "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807