Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa

Katarina Vukas (2017)
University of Zadar
Department of Psychology
Cite this document

Vukas, K. (2017). Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, Katarina. "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas, K. (2017). 'Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa', Master's thesis, University of Zadar, accessed 20 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Vukas K. Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 February 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

K. Vukas, "Povezanost kognitivnog stila i strategija učenja učenika s efikasnošću korištenja mentalnih mapa", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321807

Islandora Bookmark - Please login to use this feature