Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Šabić, D. (2016). Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, D. (2016). 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić D. Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
D. Šabić, "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835