Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma

Dijana Šabić (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Podaci o radu
NaslovBrendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
AutorDijana Šabić
Voditelj/MentorBožena Krce Miočić (mentor)
Sažetak rada
Rad donosi rezultate istraživanja kojim se istraživao potencijal brendiranja Brača kao destinacije kulturnog turizma. Kroz pregled i analizu turističkog potencijala kulturnih resursa otoka Brača ustanovljeno je kako Brač ima bogatu resursnu osnovu za razvoj ovog tipa turizma, no nedostaje mu stručnog kadra koji bi ih znao prikladno turistički valorizirati. Istraživanje je pokazalo kako mnogi (kulturni i prirodni) resursi nisu poznati ni lokalnom stanovništvu, što ukazuje na njihovu neprikladnu valorizaciju, ali i golemi potencijal njihova pojačanog turističkog angažmana. Kao najvažniji pronalazak ovog istraživanja ističe se potreba kreiranja krovne turističke organizacije čiji bi zadatak bio promidžba otoka Brača kao cjelovite destinacije. Takva bi promidžba umanjila razlike u turističkoj razvijenosti pojedinih područja otoka Brača, ali i omogućila snažniju i smisleniju prisutnost destinacije na međunarodnom tržištu, s obzirom da umanjuje marketinške troškove promidžbe svake otočke općine zasebno. Rad donosi i čitav niz preporuka za unapređenje postojećeg stanja (kulturnog) turizma otoka Brača.
Ključne riječiBrač brendiranje kulturni turizam baština destinacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)The Branding of Brač as a Destination for Cultural Tourism
Povjerenstvo za obranuMili Razović (predsjednik povjerenstva)
Božena Krce Miočić (član povjerenstva)
Vinko Bakija (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za turizam i komunikacijske znanosti
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoduzetništvo u kulturi i turizmu
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05-06
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Paper presents the results of research that explored the potential of branding Brač as a destination for cultural tourism. Through the review and analysis of the tourism potential of cultural resources of the island of Brač, it was found that island has a rich resource base for the development of this type of tourism, but lacks educated staff that know how to appropriately evaluate them and incorporate them into tourism development. Research has shown that many (cultural and natural) resources are not known to the local population, indicating their improper evaluation, but also the huge potential of their increased involvement in the tourism. The most important finding of this study points out the need to create an umbrella tourism organization tasked with promoting the island of Brač as a complete destination. Such publicity would reduce the difference in tourism development in certain areas of the island, but also enable a stronger and more meaningful presence of the destination in the international market, since it reduces marketing costs.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Brač branding cultural tourism heritage
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
PohranioMarta Unković