University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Šabić, D. (2016). Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić, D. (2016). 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
Šabić D. Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835
D. Šabić, "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835