prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma

Šabić, Dijana
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Šabić, D. (2016). Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, D. (2016). 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', Master's thesis, University of Zadar, accessed 18 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić D. Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2022 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

D. Šabić, "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Please login to the repository to save this object to your list.