master's thesis
The Branding of Brač as a Destination for Cultural Tourism

Dijana Šabić (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Šabić, D. (2016). Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, Dijana. "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić, D. (2016). 'Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma', Master's thesis, University of Zadar, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

Šabić D. Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835

D. Šabić, "Brendiranje Brača kao destinacije kulturnog turizma", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:224835