diplomski rad
Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a

Katarina Peroš (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Peroš, K. (2017). Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, K. (2017). 'Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš K. Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

K. Peroš, "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818