master's thesis
Social Networks as an Element for CRM improvement

Katarina Peroš (2017)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document...

Peroš, K. (2017). Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, Katarina. "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš, K. (2017). 'Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

Peroš K. Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818

K. Peroš, "Društvene mreže kao temelj unaprjeđenja CRM-a", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:481818