Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Katić, M. (2016). Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, M. (2016). 'Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić M. Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
M. Katić, "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043