Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj

Matea Katić (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Katić, M. (2016). Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić, M. (2016). 'Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zadar, accessed 03 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Katić M. Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 April 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

M. Katić, "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043

Islandora Bookmark - Please login to use this feature