University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Katić, M. (2016). Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, Matea. "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić, M. (2016). 'Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
Katić M. Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043
M. Katić, "Etičnost PR stručnjaka u kreiranju imidža predsjedničkih kandidata: primjer posljednje kampanje u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:665043