diplomski rad
Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu

Andrea Vulić (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Podaci o radu
NaslovKorištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu
AutorAndrea Vulić
Voditelj/MentorGoran Pavelin (mentor)
Sažetak rada
Odnosi s javnošću su u posljednjih nekoliko godina postali neizostavna karika svakog poslovanja. Njihova glavna uloga je da iskomuniciraju ciljeve i kvalitete organizacije i na taj naĉin pridobiju nove te zadrţe već postojeće klijente. Odnosi s javnošću su se modernizirali i prilagodili novim trendovima na trţištu. Neizostavan dio promoviranja je postala nova platforma – internet, odluĉujuća platforma na kojoj se postiţe konkurentska prednost. Zbog toga je iznimno bitno za sve organizacije da razviju kvalitetnu komunikaciju na ovoj platformi koristeći alate koje ona nudi. Novi izumi, otkrića, trendovi i generacije to zahtijevaju. Ovim radom je ispitana uĉinkovitost Web 2.0 komunikacije na promociju trgovaĉkih lanaca. Istraţivanjem je utvrĊeno da trgovaĉki lanci DM, Kaufland, Konzum i Lidl koriste online alate kao PR tehniku te da to pozitivno utjeĉe na njihovo poslovanje.
Ključne riječiodnosi s javnošću internet Web 2.0 online alati trgovaĉki lanci
Naslov na drugom jeziku (engleski)Using Online Tools as PR Techniques: the Case of International Commercial Chains on the Croatian Market
Povjerenstvo za obranuĐani Bunja (predsjednik povjerenstva)
Mili Razović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za turizam i komunikacijske znanosti
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaNovinarstvo i odnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar novinarstva i odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. nov. et rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In the past few years public relations have become an essential link in every business. Their main role is to communicate the goals and the quality of the organization and gain new and retain existing customers. Public relations have been modernized and adapted to new market trends. An indispensable part of the promotion has become a new platform - the Internet, crucial platform for achieving the competitive advantage. Therefore, it is extremely important for all organizations to develop quality communication on this platform using the tools it offers. New inventions, discoveries, trends and generations require it. This study examined the effectiveness of Web 2.0 communications on the promotion of retail chains. The survey found that retail chains DM, Kaufland, Lidl and Konzum use online tools as a PR technique and that it has a positive effect on their business.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)public relations Internet Web 2.0 online tools retail chains
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
PohranioMarta Unković