master's thesis
Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu

Andrea Vulić (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Vulić, A. (2016). Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, A. (2016). 'Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić A. Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

A. Vulić, "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Islandora Bookmark - Please login to use this feature