završni rad
Razvoj cruising turizma u RH s posebnim osvrtom na marketinški sustav i tržišna kretanja

Tina Mandić (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Podaci o radu
NaslovRazvoj cruising turizma u RH s posebnim osvrtom na marketinški sustav i tržišna kretanja
AutorTina Mandić
Voditelj/MentorAleksandra Krajnović (mentor)
Sažetak rada
Cruising turizam jedan je od novijih oblika turizma koji predstavlja pokretne destinacije luksuznim brodovima, tj. krstarenje brodovima različitog vremenskog trajanja kružnih putovanja i sadržaja radi zabave i odmora. Općim rastom ponude kapaciteta i izgradnjom sve većih brodova za krstarenje dolazi do smanjenja cijena u određenim segmentima ponude, što znači da krstarenja postaju dostupna sve širem broju potencijalnih korisnika. Cilj istraživanja ovog rada jest istražiti modele razvoja cruising turizma, upoznati se s marketingom cruising turizma, tržištem ponude/potražnje, trendovima na tržištu te kreirati optimalan marketing miks cruising turizma. Svrha ovog rada je prikazati sveobuhvatan pristup upravljanja u cruising industriji i jačanje ponude/potražnje pomorskih krstarenja na turističkom tržištu.
Ključne riječikružna putovanja ponuda cruising turizma marketing cruising turizma marketing miks u cruising turizmu tržište cruising turizma
Naslov na drugom jeziku (engleski)Development of Cruise Tourism in Croatia with Special Reference to the Marketing System and Market Trends
Povjerenstvo za obranuIvona Mikulandra Volić (predsjednik povjerenstva)
Aleksandra Krajnović (član povjerenstva)
Jurica Bosna (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za ekonomiju
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-13
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Cruise tourism is one of the recent forms of tourism which represent moving destinations with luxury boats, in fact, cruising of different time period and content for fun and relaxation. With general growth of supply capacity and construction the larger cruise ships comes to price reductions in certain segments of the offer, which means that cruises are becoming available all the broader number of potential users. The goal of the research of this paper is to explore development models cruising tourism, become familiar with marketing in cruising tourism, supply / demand, market trends and create an optimal marketing mix in cruising tourism. The purpose of the study is to show a comprehensive approach to the management of the cruise industry and boost the supply / demand maritime cruise on tourism market.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)cruising cruising tourism offer marketing in cruising tourism marketing mix of cruise tourism market of cruise tourism
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:893625
PohranioMarta Unković