Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Organizacija marketinške funkcije

Katarina Mikulandra (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Mikulandra, K. (2017). Organizacija marketinške funkcije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra, K. (2017). 'Organizacija marketinške funkcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Mikulandra K. Organizacija marketinške funkcije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

K. Mikulandra, "Organizacija marketinške funkcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.