Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Kraljić, I. (2017). Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905
Kraljić, Ivana. "Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905
Kraljić, Ivana. "Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905
Kraljić, I. (2017). 'Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905
Kraljić I. Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905
I. Kraljić, "Seksizam u oglašavanju: analiza stavova i označitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:235905