Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Vunjak, J. (2024). Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, Juraj. "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak, J. (2024). 'Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
Vunjak J. Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228
J. Vunjak, "Turističko oglašavanje kao prijenosnik i kreator identiteta destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:694228