Krešić, V. (2023). Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386
Krešić, Vlatka. "Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386
Krešić, Vlatka. "Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386
Krešić, V. (2023). 'Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386
Krešić V. Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386
V. Krešić, "Marketing sadržaja na primjeru kompanije Coca-Cola", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:626386