Šare, F. (2023). Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391
Šare, Frane. "Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391
Šare, Frane. "Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391
Šare, F. (2023). 'Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391
Šare F. Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391
F. Šare, "Utjecaj najvećih turističkih tvrtki na ukupni turizam u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:776391