Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Longin, L. (2023). Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316
Longin, Lea. "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316
Longin, Lea. "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316
Longin, L. (2023). 'Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316
Longin L. Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316
L. Longin, "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316