diplomski rad
Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj

Longin, Lea
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Longin, L. (2023). Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

Longin, Lea. "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

Longin, Lea. "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

Longin, L. (2023). 'Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

Longin L. Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

L. Longin, "Primjena marketinških metoda u visokoobrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:228316

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.