Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Sekelj, A. (2023). Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635
Sekelj, Arijana. "Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635
Sekelj, Arijana. "Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635
Sekelj, A. (2023). 'Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635
Sekelj A. Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635
A. Sekelj, "Vizualna metafora i metonimija na primjeru Benettonovih oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:471635