Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća

Gospić, Franka
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Gospić, F. (2023). Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, Franka. "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, Franka. "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić, F. (2023). 'Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Gospić F. Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

F. Gospić, "Utjecaj motivacije zaposlenika na kvalitetu pružanja usluga na primjeru hotelskih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:505030

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.