završni rad
Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda

Paula Čobanović (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad

Čobanović, P. (2016). Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, P. (2016). 'Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović P. Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

P. Čobanović, "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589