Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Čobanović, P. (2016). Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589
Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589
Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589
Čobanović, P. (2016). 'Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589
Čobanović P. Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589
P. Čobanović, "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589