završni rad
Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda

Čobanović, Paula
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Čobanović, P. (2016). Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, Paula. "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović, P. (2016). 'Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 26.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Čobanović P. Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 26.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

P. Čobanović, "Varijable utjecaja na potrošačevu percepciju o kvaliteti proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:446589

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.