Naslov Komplementarnost Googleovih alata za digitalno oglašavanje
Naslov (engleski) Google Digital Marketing Tools Complementarity
Autor Antonija Ražov
Mentor Aleksandra Krajnović (mentor)
Mentor Ante Panjkota (komentor)
Član povjerenstva Ivica Zdrilić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Aleksandra Krajnović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jurica Bosna (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za ekonomiju) Zadar
Datum i država obrane 2022-03-02, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Razvoj digitalnog marketinga doveo je do razvoja alata koji se koriste pri digitalnom oglašavanju u svrhu uvida u ponašanje potrošača, a Googleovi alati predstavljaju vrlo važnu komponentu digitalnog marketinga. Istraživanje komplementarnosti Googleovih alata je važno zbog potencijalno uspješnijih rezultata koje mogu postići u području povećanja prodaje. Ovaj rad obrađuje komplementarnost Googleovih alata koji se koriste za digitalno oglašavanje - Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics i njihove karakteristike. Metode korištene u ovom radu uključuju detaljno proučavanje i obrađivanje
dostupne literature, multidisciplinarni pristup te istraživanje prednosti i nedostataka pojedinih alata. Utvrđeni su uvjeti u kojim se Googleovi alati za digitalno oglašavanje mogu koristiti kao kombinacija alata, odnosno utvrđen je potencijal komplementarnosti ova tri Googleova alata. Rezultatima istraživanja dokazano je u kojim je okolnostima pojedini alat učinkovitiji, a u kojim je najučinkovitija opcija korištenje ovih alata zajedno kao dio poslovne strategije digitalnog marketinga. Optimalna kombinacija može biti korištenje Google Ads-a kao načina oglašavanja, zatim korištenje usluga SEO-a koje nude vanjske tvrtke te korištenje Google Analytics alata da bi se prikupili i obradili analitički podaci o korisnicima koje smo privukli na web stranicu. Dakle, postoji mogućnost komplemetiranja Google Ads, SEO i Google Analytics alata u cilju poboljšanja marketinške aktivnosti.
Sažetak (engleski) This paper deals with the complementarity of Google's tools used for digital advertising - Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics, and their features. The development of digital marketing has led to the development of tools used in digital advertising to achieve sales, with Google tools being a very important component of digital marketing. The analysis of the complementarity of Google tools is valuable because of the potentially more successful results that these tools can bring regarding the increase of sales. The methods used in this paper include a detailed study and processing of the available literature, a multidisciplinary approach, and the research of the advantages and disadvantages of individual tools. The circumstances in which Google's digital advertising tools can be used as a combination of tools, that is, the potential for complementarity of three previously mentioned Google tools, has been determined. The results of the research showed in which circumstances a particular tool would be more effective, and in which circumstances the most effective option would be to use these tools together as part of a digital marketing business strategy. The optimal combination could be the use of Google Ads as a way of advertising, the use of SEO services offered by external companies, and the use of Google Analytics tools to collect and analyse the data about the users we draw into the website. In short, there is the possibility of complementing Google Ads, SEO, and Google Analytics tools in order to improve marketing activity.
Ključne riječi
digitalni marketing
digitalno oglašavanje
Google Ads
Search Engine Optimization (SEO)
Google Analytics
Ključne riječi (engleski)
digital marketing
digital advertising
Google Ads
Search Engine Optimization (SEO)
Google Analytics
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:988879
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-07-04 10:50:54