Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Lukač, I. (2020). Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799
Lukač, Iva. "Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799
Lukač, Iva. "Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799
Lukač, I. (2020). 'Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799
Lukač I. Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799
I. Lukač, "Njemačke složenice u promidžbenim materijalima na području kulture i turizma", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:321799