diplomski rad
Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije

Čačić, Kristina
Sveučilište u Zadru
Odjel za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Čačić, K. (2020). Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, Kristina. "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, Kristina. "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić, K. (2020). 'Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Čačić K. Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

K. Čačić, "Uloga emocija u nastavnom procesu iz perspektive feminističke pedagogije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:863725

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.