Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća

Grgić, Sara
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Grgić, S. (2020). Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

Grgić, Sara. "Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

Grgić, Sara. "Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

Grgić, S. (2020). 'Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

Grgić S. Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

S. Grgić, "Uloga influencer marketinga u poslovanju poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841034

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.