Tomljenović, S. (2020). Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649
Tomljenović, Snježana. "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649
Tomljenović, Snježana. "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649
Tomljenović, S. (2020). 'Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649
Tomljenović S. Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649
S. Tomljenović, "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649