Radošević, B. (2015). Financijska vrijednost marke (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155
Radošević, Barbara. "Financijska vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155
Radošević, Barbara. "Financijska vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155
Radošević, B. (2015). 'Financijska vrijednost marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155
Radošević B. Financijska vrijednost marke [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2015 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155
B. Radošević, "Financijska vrijednost marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:358155