Matić, A. (2019). Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292
Matić, Ante. "Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292
Matić, Ante. "Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292
Matić, A. (2019). 'Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292
Matić A. Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292
A. Matić, "Analiza velikih skupova podataka s ciljem unaprjeđenja odnosa s kupcima", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:573292