Naslov The Role of Demotivation among English Language Learners
Naslov (hrvatski) Uloga demotivacije u učenju engleskog jezika
Autor Anamarija Bešlić
Mentor Anna Martinović (mentor)
Član povjerenstva Sanja Škifić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Lidija Štrmelj (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anna Martinović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za anglistiku) Zadar
Datum i država obrane 2018-12-14, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Filologija Anglistika
Sažetak In a globalized world, second language (L2) learning has become one of the most important aspects of education. Consequently, it is important to investigate one of the most important factors for learning a language, which is motivation. There are many studies investigating learners’ motivation; however, there are very few investigating learner L2 demotivation and demotivating factors that negatively influence learners’ progress. For this reason, this thesis aims to investigate the main demotivating factors in learning the English language among high school learners. The method of investigation included quantitative and qualitative methods, including the use of a questionnaire, an open-ended question, and interviews. The results show that learners are fully aware of the reasons why are they sometime demotivated to learn. The questionnaire showed that the teacher has the most important role in demotivation. On the other hand, the open-ended question suggested that discontent with the program and school, in general, was a major demotivating factor along with the role of the teacher. The interviews revealed that students’ perceptions of their abilities, that is, their lack of knowledge was the most frequent demotivating reason. In addition, the teacher was also cited as another important demotivating factor. In brief, this study has shown various factors which contribute to student L2 demotivation which needs to be taken into consideration by teachers, as well as policy makers.
Sažetak (hrvatski) U globaliziranom svijetu, učenje stranog jezika postalo je jedan od najvažnijih čimbenika obrazovanja. Stoga je važno istražiti jedan od najvažnijih faktora pri učenju jezika, tj., motivaciju. Postoje mnoga istraživanja koje istražuju motivaciju učenika; međutim, vrlo malo istražuje konkretno demotivaciju učenika i čimbenike koji negativno utječu na napredak učenika. Iz tog razloga, ovaj rad ima za cilj istražiti glavne demotivirajuće faktore u učenju engleskog jezika među srednjoškolskim učenicima. Metoda istraživanja obuhvaćala je kvantitativne i kvalitativne metode, uključujući upitnik, otvoreno pitanje i intervjua. Rezultati pokazuju da su učenici u potpunosti svjesni razloga zašto su demotivirani za učenje. Upitnik je također pokazao da učitelj ima najvažniju ulogu u demotivaciji. S druge strane, otvoreno pitanje upućuje na to da je nezadovoljstvo programom i školom, općenito, bio glavni demotivator, uz naravno ulogu učitelja. Također, intervjui su otkrili da je učenikova percepcija vlastitih sposobnosti, tj. nedostatak znanja, bila najčešći razlog. Osim toga, učitelj je također naveden kao još jedan od važnijih čimbenika. Ukratko, ovo istraživanje je predstavilo različite čimbenike koji negativno utječu na učenje stranog jezika, a koje nastavnici kao i kreatori politike trebaju uzeti u obzir.
Ključne riječi
Second language learning
Demotivation
High school learners
Ključne riječi (hrvatski)
Učenje stranog jezika
Demotivacija
Učenici srednjih škola koji uče engleski jezik
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:023802
Studijski program Naziv: Engleski jezik i književnost (dvopredmetni); smjerovi: nastavnički, znanstveni Smjer: nastavnički Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra engleskog jezika i književnosti (mag. philol. angl.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-04-04 09:12:24